بعضی رابطهها حتی بعد از تمام شدنشان هم در ما ادامه پیدا میکنند. آدمهایی که چیزی به ما یاد دادند، نگاهمان را عوض کردند یا بخشی از ما را شکل دادند. در این تجربه درباره رابطههایی حرف میزنیم که روی ما اثر گذاشتند؛ چه خوب، چه سخت، چه ناتمام. نه برای تحلیل کردن یا پیدا کردن جواب قطعی، فقط برای شنیدن، گفتن و نزدیکتر شدن به تجربههای انسانی مشترک