کپی از کپی از کپی از فاصله بین آدم‌ها : چرا نزدیکیم، ولی دوریم؟

کپی از کپی از کپی از فاصله بین آدم‌ها : چرا نزدیکیم، ولی دوریم؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد،...
هزینه دوره:
840,000 تومان
1,200,000 تومان

0

اشتراک گذاری:

توضیحات

گاهی فاصله بین آدم‌ها ربطی به کیلومترها ندارد؛ دو نفر ممکن است هر روز کنار هم باشند، اما احساس تنهایی کنند. در روانشناسی، این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که ارتباط عاطفی عمیق شکل نمی‌گیرد؛ یعنی آدم‌ها حرف می‌زنند، اما شنیده نمی‌شوند، کنار هم‌اند اما درک نمی‌شوند. ترس از قضاوت، تجربه‌های تلخ گذشته، یا ناتوانی در بیان احساسات باعث می‌شود افراد کم‌کم دیواری نامرئی میان خود بسازند. این دیوار شاید از بیرون دیده نشود، اما درون رابطه، فاصله‌ای سرد و خاموش ایجاد می‌کند.

از طرف دیگر، دنیای امروز هم این دوری را بیشتر کرده است. شبکه‌های اجتماعی به ما حسِ «در ارتباط بودن» می‌دهند، اما بسیاری از این ارتباط‌ها سطحی‌اند و جای صمیمیت واقعی را نمی‌گیرند. انسان از نظر روانی نیاز دارد دیده شود، لمس عاطفی شود و امنیت احساسی داشته باشد. وقتی گفتگوها کوتاه، عجولانه و بدون توجه واقعی می‌شوند، رابطه‌ها آرام‌آرام از معنا خالی می‌شوند. شاید دلیل اینکه این‌همه به هم نزدیکیم اما دور مانده‌ایم، این باشد که بیشتر از آنکه حضور داشته باشیم، فقط «ظاهرِ حضور» را حفظ کرده‌ایم.

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مدت دوره:

2:15:00

جلسات:

نوع دوره:

نقدی

دانشجویان:

0

پشتیبانی
شبـــــانه روزی

دوره های
آنلاین